само че руския бензин А92 сигурно по октаново число е по добър от нашия А 98 от време на време успявам да си налея по малко италиански бензин /от колите които вкарваме/ който предполагам е А95 ако не и А92 разликата в сравнение с нашите V Power и тем подобни е огромна нарочно съм пробвал карбураторен двигател при изкачване да включа 5 та още на 30-40 км/h и да натисна газта-абслоютно никакви детонаци за разлика от нашите горива
Известие
Collapse
No announcement yet.
Относно разход бензин и марка масло
Collapse
X
-
Октаново число
Оффф
В Русия бензина дето го карат си е без разни добавки и миксове направо от цистерната.... Тука все ми се струва , че карам не на бензин ами на Редекс , Стп и спирт
п.с.
@Наско, сонда ще измъдрим от моргата97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
я пак?I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
Comment
-
а определяне на октановото число има два основни метода - изследователски и моторен (англ. research octane number - RON и motor octane number - MON). И при двата се използва специална октан-машина, разработена през 30-те години на XX в. Тя представлява едноцилиндров двигател с изменяема компресия. По изследователския метод октановото число (RON) се определя, като октан-машината работи с 600 оборота в минута, на впускателния клапан се поддържа температура от 120 градуса Фаренхайт (48,89 градуса Целзий) и запалването е с изпреварване 13 градуса. По моторния метод октан-машината лаботи с 900 оборота в минута, температурата на впускателния клапан е 300 градуса Фаренхайт (148,89 градуса Целзий) и моментът на подаване на искрата варира. В сравнение с моторния метод, изследователският системно завишава резултатта за октановото число, обикновено с 7-10 октана. Моторният метод обаче е по-близък до реалното поведение на двигателите и бензина, и в такъв смисъл е практически "по-важен". В производството и търговията на едро обикновено спесификациите на бензина включват изисквания към минималното октаново число и по двата метода, но в търговията на дребно се обявява само едно октаново число. В Европа (включително България) октановото число на бензина се обявява по изследователския метод (RON), но в други държави това не е така. Например в САЩ бензинът в търговската мрежа се маркира със средното октаново число по моторния и изследователския метод [(RON+MON)/2].Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
Comment